wtorek, 8 kwietnia 2014

3 dni przerwy, ale uzasadnione ;)

Witam po 3 dniach przerwy. Chcę się podzielić z Wami wrażeniami ze szkolenia pt. "Podróż Bohatera" Mariusza Szuby w Ożarowie Mazowieckim, w którym brałem udział w sobotę 5 kwietnia. Właściwie można by powiedzieć, że był to show z elementami kabaretu, a pomiędzy tym szkolenie z rozwoju osobistego. Szczerze powiedziawszy oczekiwałem więcej konkretów, ale takie można chyba uzyskać biorąc udział w jednym z dość drogich szkoleń Mariusza Szuby, które były oczywiście szeroko promowane na tym spotkaniu. Kosztowały od ok. 2-5 tys. zł. za kilka dni szkolenia (niektóre 7 dni).
Generalnie impreza była przyjemna, ale można byłoby ją zamknąć w 8 godzinach, a trwało to wszystko ok. 12 godzin, chyba również z tego powodu, że firma MS Team obchodziła 10-lecie istnienia. Nie polecam jednak takich kilkusetosobowych spędów (było ponad 600 osób), bo wtedy taka impreza jest raczej nastawiona na sprzedaż oferty szkoleniowej, niż przekazanie konkretnej, merytorycznej wiedzy. Podobna sytuacja miała miejsce na NAC (National Achiever Congress) w Warszawie jesienią 2013 r. Co prawda nie byłem, ale czytałem kilka opinii na ten temat i jestem skłonny się z nimi zgodzić.
Nie oznacza to oczywiście, że należy zamknąć się w domu i wyczekiwać, że coś się samo zrobi... NIE! Trzeba działać, ale unikać takich "masówek" koncentrując się raczej na mało licznych spotkaniach. Tyle na dziś, pozdrawiam i do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz