wtorek, 15 kwietnia 2014

witam po kilkudniowej przerwie

Przerwa wynikła z faktu, że brałem udział w szkoleniu wizerunkowym oraz trenerskim w ramach mojej współpracy z firmą ARUM S.A. Ponadto jak co 2 tygodnie uczestniczyłem w seminarium biznesowo-inwestycyjnym w hotelu OSSA. Chcę Wam powiedzieć, że współpracuję z firmą ARUM od ubiegłego roku i jestem z tej współpracy bardzo zadowolony.
Przy tej okazji nawiązując do poprzedniego postu i w ogóle do tytułu mojego bloga, chciałbym zainteresować Was edukacją finansową. To co napisałem poprzednio jest jakby odzwierciedleniem tego co robię i czym się interesuję. W związku z faktem, iż w Polsce nie ma edukacji finansowej, ani w szkołach, ani na studiach, ani w domu rodzinnym, wielu ludzi nie wie, jak skutecznie zarządzać finansami osobistymi. Statystycznie człowiek, który osiąga dochody 3000-5000 zł miesięcznie, traci w ciągu całego życia 800.000 - 1.500.000 zł. Tak moi drodzy tyle tracimy, bo niewiedza kosztuje drogo. A tracimy na złych decyzjach i nawykach, na braku świadomości oszczędzania i skutecznego inwestowania, na kredytach konsumpcyjnych etc.
Dlatego zapraszamy na seminaria biznesowo-inwestycyjne osoby osiągające dochody z pracy etatowej lub biznesu, podczas których dajemy przede wszystkim praktyczną wiedzę nt. planowania finansowego, skuteczne narzędzia inwestycyjne oraz możliwość zarabiania dodatkowych pieniędzy we współpracy z nami w oparciu o ciekawy model biznesowy.
W związku z tym zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy, kontaktów (nie tylko biznesowych :)) oraz dodatkowych dochodów do udziału w takim seminarium.  W tym celu proszę o kontakt na maila m.malik@arum24.pl
Najbliższe seminarium już 26-27 kwietnia w hotelu OSSA koło Rawy Mazowieckiej. Oczywiście dobrze byłoby się wcześniej spotkać, żeby porozmawiać, dlatego serdecznie zapraszam do kontaktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz