środa, 4 czerwca 2014

Reklama dźwignią handlu

Wyczytałem dziś na portalu biznes.pl, iż w 2018 roku nastąpi rewolucja na rynku reklamy - internet zwycięży z telewizją w wyścigu o reklamodawców. Według raportu firmy doradczej PwC wartość rynku reklamy internetowej w Polsce przekroczy wówczas 4 mld zł i po raz pierwszy będzie on większy niż rynek telewizyjny. 

Wydawałoby się, że nic w tym dziwnego. Jednak kolejne pytanie, jakie trzeba sobie zadać, to czy telewizja jest jeszcze w stanie zaoferować swoim widzom rozrywkę, na jakimś przyzwoitym poziomie, skoro większość audytorium przenosi się do internetu?  Moim zdaniem nie. Po pierwsze oglądanie po kilkanaście razy tych samych filmów i programów, może się znudzić nawet najbardziej wytrawnemu maniakowi  telewizora.  Ludziom o wyższych wymaganiach telewizja nie ma kompletnie nic do zaoferowania, dlatego w ogóle nie oglądają. Od kilku lat możemy obserwować miałkie teleturnieje, słabą publicystykę, lub niezliczone konkursy śpiewacze, w których już trudno się połapać. 

Internet ma tę zaletę, że po pierwsze jest stosunkowo niedrogi w stosunku do jego użyteczności. Telewizja oferuje program, który niekoniecznie chcemy oglądać, a na dodatek jest droższa (pomijając jakieś najtańsze abonamenty za kablówkę lub inne). Poza tym wielu ludzi codziennie przegląda internet w poszukiwaniu informacji, usług lub produktów. W związku z tym rynek reklamy naturalnie się przenosi do internetu. Gdzie ruch, tam reklamodawcy. 

A nawiązując do tematu reklamy, to chcę Wam zarekomendować mBank, którego klientem jestem od dawna, natomiast partnerem od niedawna. Muszę stwierdzić, że miałem przez ostatnie kilkanaście lat (bo tak długo jestem już klientem mBanku) bardzo niewiele okazji do narzekania na działalność mBanku. Oczywiście żaden bank nie jest idealny i zdaję sobie z tego sprawę. Jednakże w swoim życiu korzystałem z usług wielu banków, więc mam jakieś porównanie,  w którym mBank wypada bardzo dobrze. 

Jeśli więc Twój obecny bank zaczął Cię wkurzać, albo jest nieco do tyłu technologicznie, to zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z oferty mBanku. Generalnie chodzi o to, żeby oszczędzać czas na wizytach w oddziale, gdzie czeka Cię sterczenie w długiej i wolno posuwającej się kolejce. Do tego jeszcze wcześniej musisz znaleźć miejsce parkingowe i często za nie zapłacić. Inne aspekty takiej mało przyjemnej wizyty już pomijam. Tutaj wszystko robisz przez Internet, łącznie z ustalaniem kodu PIN i limitów na swojej karcie debetowej. Szczegóły po kliknięciu w baner po prawej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz